Poznajmy się
W 99% przypadków pierwszy kontakt nastąpi przez telefon. Chcielibyśmy poznać Państwa, Wasze potrzeby oraz oczekiwania. Odpowiemy na pierwsze pytania, które pojawią się z czasem. Jesteśmy na to przygotowani. Proces poznawania Państwa potrzeb jest istotny, ponieważ na podstawie uzyskanych informacji przystępujemy do przeszukiwania baz danych nieruchomości i dokonujemy pierwszych selekcji.
Przed przylotem do Hiszpanii
Będziemy utrzymywać stały kontakt, przeważnie komunikując się przez WhatsApp. W Hiszpanii połączenia internetowe są bardziej stabilne niż tradycyjne sieci komórkowe, ze względu na otaczające góry Andaluzji. Przesyłamy Państwu wstępne propozycje, a otrzymany feedback będzie nam pomocny w wstępnym określeniu Państwa potrzeb i preferencji.
W przypadku potrzeby, służymy pomocą w znalezieniu biletów lotniczych, poleceniu hotelu lub w odbiorze z lotniska.
Poznawanie potrzeb
Proces ten rozpoczyna się od pierwszego telefonu i trwa jeszcze długo po Państwa przyjeździe do Hiszpanii oraz wspólnie spędzonym czasie. Naszym celem jest zaprezentowanie Państwu wszystkich dostępnych opcji zgodnie z wcześniej określonymi kryteriami. Z naszego doświadczenia wynika, że Państwa oczekiwania i wyobrażenia będą ewoluować pod wpływem oglądanych ofert, dlatego naszym zadaniem jest aktywne słuchanie i wyciąganie wniosków.
W Andaluzji każdy agent nieruchomości ma dostęp do tych samych ofert nieruchomości – zarówno z rynku pierwotnego, jak i wtórnego – o ile ma dostęp do wszystkich baz danych i podpisał umowy współpracy ze wszystkimi deweloperami. Dlatego istotne jest, aby pracować z jednym agentem, który mając dostęp do wszystkich nieruchomości, wraz z upływem czasu będzie coraz lepiej rozumiał Państwa potrzeby, aby ostatecznie znaleźć najlepsze mieszkanie dla Państwa. Słuchanie i empatia to kluczowa cecha dobrego agenta.
Wspólna praca
W zależności od potrzeb, wspólnie spędzimy od 2 do 3 dni na poszukiwaniach. Wyjątkiem są sytuacje, kiedy Klient dokładnie określił swoje preferencje dotyczące lokalizacji i budżetu, lub kiedy jest to druga wizyta - już związana z procesem zakupowym. Zazwyczaj pokazujemy od pięciu do ośmiu nieruchomości dziennie, ale tempo to jest bardzo zindywidualizowane. Najczęściej spotykamy się około godziny 10:30, a ostatnia wizyta kończy się około godziny 16:30.
Przez cały pobyt pozostajemy w stałym kontakcie, polecając miejsca, restauracje i wydarzenia, które naszym zdaniem pomogą Państwu poznać lokalne życie.
Używamy plików cookie do analizowania ruchu w witrynie i optymalizacji Twoich wrażeń. Jeśli zaakceptujesz użycie plików cookie, Twoje dane zostaną zagregowane z danymi innych użytkowników.